ponedeljek, 28. marec 2016

Ukročena frizurna zmišljevalka

A veš tisto, ko že celo večnost govorim, da se bom poboljšala in si bom večkrat naredila kakšno frizuro. Se pravi, kaj več, kot samo navaden čop tretji dan, ko imam že malo umazane lase. No, to.

Vse skupaj se je začelo jeseni 2013, ko sem bila prvič na tečaju spenjanja las pri sestri Irini, ko sem se naučila najbolj pomembnih osnov - kje se naredi preča, na kateri višini mi najbolj paše čop in še nekaj enostavnih trikov spenjanja. Naslednji dan sem si vsa navdušena spela lase v nekakšno figo, potem pa vsaj dve leti nič. 

Ker sem bila sama sebi dolgočasna (posebej zato, ker sem vsak dan opazovala sestro, kakšne umetnine zna naresti iz las), sem se pred slabim letom v najbolj natempiranem spomladanskem obdobju spet spravila k njej na tečaj. Recimo, da je malo pomagalo. Naslednje dni sem se nekaj trudila, sploh z nekimi rolicami na glavi. Ne preveč uspešno. Sodelavka mi je za enega od prvih poskusov komentirala, da pač nisem Irina :)

Nato so spet minili meseci brez posebnih frizur. To v praksi pomeni: spuščene lase, čop enkrat na teden, poleti na morju celo kita in vsake toliko časa dva čopa (trik, da izgledajo laje daljši). To je to. 

Do letos. Letos ne morem nehat obsedeno gledat video posnetkov na Youtubu in Instagramu ter poskušat ponovit, kar sem videla. Navdušenost zaenkrat ne pojenja (držim pesti, da tako ostane), kar pomeni, da sem postala drugačne vrste frizurna zmišljevalka! ;) Fotodokazi spodaj.

Moji lasje v "normalnem" stanju

Spredaj speti lasje, zadaj dva čopa (na fotki se žal ne vidi, se pa dobro vidi moja karo obleka ;) 


Ena najljubših - stranska francoska kita (angl. izraz je "side french dutch braid")

Ponoči v mini figice speti lasje, naslednji dan taki kodri

En dan kasneje: razčesani lasje, veliko volumna, ena lepa špangica in malo zafnana poza :)


To pa imenujem "tuš fizura z lepotnimi popravki" (ang. messy bun)

Še druga najljubša: "faux mohawk braid" - tehnika s prepletanjem čopov

Moram priznat, da me tale moj nov hobi zelo zabava in spravlja v dobro voljo. Pa tudi razen nadležnega pošiljanja videoposnetkov novoodkritih frizur prijateljicam mislim, da ne delam nobene posebne škode ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar